älskade vinterland :D

vintern är äntligen här :) dock så smälter den bort annu en gång, hatar när den inte får ligga kvar och gnistra vackert, känna kylan mot ansiktet när man galopperar över åkrarna :)
Idag när jag vaknade så mådde jag inte så bra men nu gör jag det :D
Tänkte rida aramis i den underbara snön, blir dock barbacka då jag inte har någon sadel än, fast jag är glad att jag kan rida honom trotts hans utbrott :)
ska även rida atarak en sista gång sen får mattias rida honom till måndag då han ska på prov hos en tjej i gävle. :)
turbin ska vi köra resten av veckan då han ska va slädhäst på julafton om allt går bra annars får aramis vara det :)
snart är det jul längtar så mkt efter den härliga stämmningen <3<3
hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0